Smykk deg!


Her er hva jeg har holdt på med den siste tiden.
Smykkene har en lengde på ca 122 cm og kan anvendes på mange forskjellige måter. Som halskjede kan de brukes i hel lengde eller tvinnes to- tre ganger rundt halsen for å få de kortere. Smykkene egner seg også ypperlig som armbånd. Da tvinnes de 6-7 ganger rundt håndleddet.
Smykkene er laget av et nydelig garn som består av 100% resirkulert materiale (silke, bomull og viskose), og er heklet i fargene turkis, rosa, brunt, lilla og gammelrosa.
Tilsammen er over 50 perler heklet inn i smykkene. For det meste er det voksede glassperler, men også treperler og andre glassperler er brukt i noen av smykkene.
Smykkene på bildene, pluss et par i andre farger, har jeg lagt ut for salg på Epla. Flere smykker er på vei, også matchende hårspenner med heklet blomst.

Kommentarer

Groskro sa…
Så mange fine smykker!! Jeg suste innpå Epla-butikken din og kjøpte ett med en gang!! Du er så flink:-)
Nydelige smykker du har laget, flotte farger!
Birkus sa…
Utrolig flotte smykker du har laget!
Kort og Søm sa…
Kjempe fine!
Jeg heklet armbånd og hals smykker med perler og fiskesnøre for noen år siden, det var morro!
God kveld :O)
Madeleine sa…
Wow! Jättesnyggt!
Jorunn sa…
Så fine smykker! Nydelig med blått og grønt sammen.
Så lekkert,,,,,dette er superfine sommersmykker.
Anne
Bodil sa…
Fantastisk flotte som alltid :)
Groskro sa…
Tusen takk for smykket - jeg fikk det i dag og det er så fint!! Lagde et blogginnlegg i min "gledesrus" også :-)
Ruths datter sa…
Utrolig fine og fargerike. Dette kan du virkelig. Ønsker deg en flott marshelg.
Klem

Populære innlegg