Heklet teppe med blomsterkant


Kommentarer

Ragna sa…
Oi så lekkert! Et slikt ett skulle jeg gjerne prøvd meg på :-) Litt andre farger kanskje men elsker ideen!
Ragna sa…
Et spørsmål forresten! Har du heklet det selv?
Margrethe sa…
Ja det må du gjøre, det er enkelt å lage, men noe tidkrevende siden en trenger mange heklede blomster. ..og ja, jeg har heklet det selv :)
Ragna sa…
Det går jo fort å hekle en enkelt blomst men her trenger man jo mange så jeg skjønner at det tar litt tid ja :-) Fin aktivitet mens man hører på musikk eller ser på tv! Lekkert med de ulike grønnsjatteringene også, mange hekletepper jeg har sett er veldig prangende fargerike men dette var litt "mildere" i fargene, det synes jeg var flott. Strukturen med blomstene gjør på en måte nok i seg selv!
Ragna sa…
Et spørsmål til (håper du er tålmodig...). Jeg skrev om et blomsterhekleteppe på bloggen min for en stund siden og det var mange som hadde lyst til å lage. Kan jeg skrive en post og tipse om bloggen din med hekleteppet og linke til deg på bloggen min? Hvis det er greit for deg vil jeg gjerne legge bildet ditt ut på tipset også (med creds selvfølgelig).
Margrethe sa…
Ja, blomstene er veldig greie å hekle mens man ser på TV. Jeg pleier å gjøre det, greit å gjøre to ting samtidig:) Har vært inne på bloggen din og sett. Du hadde en veldig fin oppskrift på hekla blomster og blomsterhekleteppe! Bare "lån" bildet og legg en link! Det tar jeg som et komplement:) Kanskje jeg kan linke til deg også, oppskriften på blomstene?
Ragna sa…
Det stemmer godt at det er et kompliment ja! Har lest bloggen din en stund og synes den er super. Da kommer det innlegg om bloggen din på tirsdag :-) Du kan selvfølgelig gjerne linke til blomsteroppskriften også hvis du vil det!
Anonym sa…
nydeligt teppe du har laget.
Ha en fin kveld.
Marita sa…
Å så fint teppe!!! Me like <3
Marita
Katja sa…
Nydelig!
Har du bare heklet teppet av rader med staver og sydd blomstene på til slutt?

Katja

Populære innlegg